תוספים מומלצים לוורדפרס

שכל בעל אתר וורדפרס חייב להכיר

שלום לכולם, רצינו לשתף אתכם עם הידע והנסיון העשיר שלנו במערכת הוורדפרס ולחלוק את המידע החשוב הזה עם העולם. אז ככה, מערכת הוורדפרס הינה מערכת פופולרית זה כולנו יודעים, היא מגיעה במעטפת מושלמת, מהירה, רספונסיבית וכו', אחלה. מה הלאה? יש לנו אתר יפה שאנחנו מאמינים בו רבות. ביצענו עבודת קידום אתרים טובה אך איך לומר? האתר עובד רע. אין פניות. בגדול, נכון לתאריך כתיבת הפוסט יש בערך 60 אלף תוספים לוורדפרס ברחבי העולם, חלקם בתשלום, חלקם בחינם, הרוב בחינם כמו שאנחנו אוהבים. בפוסט הבא נסקר את התוספים לוורדפרס הכי משמעותיים שלפי דעתנו תורמים רבות לאתר הוורדפרס שלכם. במידה ואתם מחפשים איך לבצע שיפור ביצועים באתר וורדפרס, או תוספות לאתר וורדפרס, אתם במקום הנכון.  

1. תוסף קידום האתרים הטוב ביותר: All in One SEO Pack

תוסף קידום אתרים הטוב ביותר תוסף עבור קידום אתרים All in One SEO Pack הנו הפופולרי ביותר, הורידו אותו מעל מיליון משתמשים והמספר רק גדל. התוסף עושה אופטימיזציה נפלאה לאתר, מפת XML מתבצעת בפשטות במספר הקלקות עם מספר אפשרויות לסנן ולהגדיר תדירויות וכן הלאה. אפשר להתחבר אל גוגל אנליטיקס ולקבל דיווחים, הוספת קוד כזה או אחר, פילטרים ומניפולציות של תגיות מטה כותרות עמוד ותיאור עמוד. התוסף היחיד המתחבר בצורה נהדרת לאתרי מסחר - Woocommerce. עבור מתחילים, אין צורך להסתכל בהגדרות, או לדעת קוד - פשוט להתקין, התוסף יעשה את הרוב בעצמו. עבור מתקדמים - יש אפשרות לעשות כל מיני שינויים ותוספות כדי לקבל תוצאות קצת יותר טובות לפי העולה על רוחכם.  

2. תוסף הקאש הטוב ביותר: WP Rocket

תוסף הקאש הטוב ביותר תוסף עבור שיפור ביצועי מהירות האתר ה- WP Rocket הנו הפופולרי ביותר ובשימוש במעל ל-59 אלף אתרים. כל אתר וורדפרס צריך שיהיה לו מודול קאש פעיל. ללא מודול קאש באתר, האתר שלכם ב-95% אחריות נטען בצורה איטית ומשפיע על הגולשים שלך באופן ישיר וגורם להם לצאת במהרה, או לחווית משתמש ירודה ואי חזרת הגולש לגלישה חוזרת באתרך. לשם כך אנו משתמשים בתוסף של שמירת קאש אשר שומר מגוון רחב של קבצים בזיכרון מטמון נוסף על דחיסת קוד והסרת קוד או מרווחים מיותרים בצורה רוחבית על גבי כלל הקבצים באתר. חלופה לא פחות טובה לתוסף הינו W3 Total Cache אשר חינמי. נדרשת בו טיפה הבנה וטיפה משחק, גם לזה יהיה מדריך בהמשך. נא לעקוב.  

3. תוסף הגיבוי הטוב ביותר: VaultPress

תוסף הגיבוי הטוב ביותר תוסף הגיבוי הטוב ביותר הנו ה- VaultPress. גיבויים עשויים להיות מסובכים עד מאד. בכדי להשתמש בהם בתבונה ובאפקטיביות מרבית עליהם להיות אוטומטיים, אמינים ומשרתי המטרה בפעולה פשוטה. הפלאגין היחיד אשר עונה על הדרישות הללו הנו ה- VaultPress. הסיבה היא מכיוון ש VaultPress לא באמת תוסף לגיבוי, זה לא הייעוד שלו. יש תוסף המתחבר אליו אשר מותקן באמצעות תוסף ה- Jetpack אבל מהווה באמת מקפצה רצינית אשר מתבצעת באופן אוטומטי בשרתי החברה.  

4. תוסף הדחיסה הטוב ביותר: GZIP Compression

best-gzip-plugin כל אתר וורדפרס צריך דחיסה טובה. התוסף הטוב ביותר עושה את זה בצורה הפשוטה ביותר: Check and Enable GZIP compression. התוסף מבית היוצר של http://checkgzipcompression.com הלא הוא אתר הבדיקות הידוע לבדיקת דחיסת ה- GZIP עבור אתר האינטרנט שלך. התוסף עושה את הפעולה הפשוטה ביותר - דוחס את כל האתר בפורמט GZIP בפעולת תיבת בחירה פשוטה לתפעול, סמן "V" וצא לדרך, על הדרך התוסף כותב באחוזים כמה חסכת, מנסיון אצלנו זה מגיע גם ל-85% חיסכון בגודל האתר.  

5. תוסף האבטחה הטוב ביותר: Wordfence Security

best-security-plugin מעל מליון משתמשים לא טועים. עם ציון של 4.9 מתוך 5 ומעל 2,400 מדרגים- קיבל Wordfence Security את התואר "תוסף האבטחה המומלץ ביותר". כל אתר וורדפרס חייב במערך אבטחה. אנחנו ממליצים על שימוש בתוסף, מעקב שוטף, סריקה כוללת, אבחון וסידור התקלות השונות. 100% חינם לשימוש, קל לתפעול. השתדרג לרמת אבטחת פרמיום בלחיצת כפתור, הגן על אתרך בפני מזיקים, פריצות, ותוכנות זדוניות.  

6. תוסף האופטימיזציה הטוב ביותר: WP-Optimize

best-optimize-plugin תוסף לניקוי אתר הוורדפרס בצורה מקיפה - WP Optimize מבצע נקיון למסד הנתונים ומבצע אופטימיזציה מקיפה עליה בצורה נקייה ואוטומטית. אין צורך בידע טכני בכדי לנקות את טבלאות מסדי הנתונים. הכלי האולטימטיבי. מחק גרסאות דף ישנות, מחק תגובות זבל לא מאושרות, מחק פוסטים, תגובות, דפים שנמצאים בפח האשפה ועוד ועוד דברים טובים שנשארים מאחורי הקלעים ותופסים אבק.  

7. תוסף המכירות הפופולרי ביותר: WooCommerce

best-ecommerce-plugin לא נחפור פנימה על התוסף המושלם הזה כי כל מילה מיותרת. תוסף מעולה להפיכת אתר הוורדפרס שלכם לחנות וירטואלית מסחררת. עם כל המעטפת שמאחורי הקלעים, עם כל האפשרויות בקלות תפעול, עם הרבה אפשרויות גיוון ושינוי לבעלי הידע טכני. היום אין השוואה ואין מתחרה רציני לתוסף הזה שכן הינו הפופולרי והמוצלח ביותר, ולא נראה שיהיה כזה בעתיד הקרוב. לפרטים נוספים והורדה - WooCommerce - excelling eCommerce  

8. תוסף יצירת קשר וקליטת לידים: Contact Form 7 + Contact Form DB

best-contact-form-plugin תוסף פופולרי ליצירת טפסים פשוטים ומורכבים הנו Contact Form 7 הפופולרי, ניתן בקלות רבה ליצור איתו טפסים ולהטמיע את אותם הטפסים בקלות בכל דף באמצעות קוד קיצור דרך פשוט (Shortcode). לתוסף הנפלא הזה מתווסף התוסף Contact Form DB אשר נועד לקליטת הלידים ושמירתם בטבלה והצגתם בצורה קלה ויעילה. על גבי מסך אחד ניתן לראות את כל הלידים שנקלטו מהטפסים שבאתר. אנחנו בסטודיו אוהבים את השילוב של שניהם וממליצים בחום.  

9. Broken Link Checker

broken-link-checker התוסף Broken Link Checker יבדוק פוסטים, תגובות וכל יתר התוכן שנמצא באתר הוורדפרס שלכם ויחפש עבור קישורים שבורים, שכן אנו סבורים ובטוחים כי קישורים שבורים מורידים את דירוג האיכות של האתר שלנו ובכך נפגעים לא מעט מיקומי החיפוש שלנו, ותוסף זה בא לעזרתנו על מנת לאתר קישורים שבורים אלה על מנת להחליפם או לתקנם לפי מידת הצורך.  

10. Google XML Sitemaps

google-xml-sitemaps תוסף כשמו כן הוא - Google XML Sitemaps מייצר עבורנו את הקובץ XML עבור מפת האתר בצורה הכי פשוטה, קלה ונוחה. זה פשוט עובד. מעל מליון משתמשים לא טועים ומשתמשים בתוסף הנהדר הזה אשר מייצר עבורנו את קובץ ה- XML הייעודי על מנת לשגר אותו למנועי החיפוש ולתת להם את המידע המעודכן ביותר לאתר הוורדפרס שלנו. כאמור תוסף זה קיבל דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים עם למעלה מ- 1200 מדרגים שונים.  

11. WP Smush - דחיסת תמונות בצורה הטובה ביותר

best-image-compressor הכירו את WP Smush, תוסף מהפכני אשר יאיץ לכם את האתר! כל תמונה אשר תעלו לאתר הוורדפרס שלכם תעבור דחיסה והקטנת גודל במינימום פגיעה על האיכות, לא שווה? הכלי חינם וניתן להורדה דרך מאגר התוספים של וורדפרס.  

12. Widget Logic - לוגיקה ללא ידע טכני

widget-logic הכירו את תוסף Widget Logic אשר ייתן לכם את מיטב השליטה באיזה דפים ווידג'ט ספציפי יופיע. באם יש לכם סרגל צד רוחבי לאורך כל האתר, ומיקמתם כמה אלמנטים כמו יצירת קשר, תמונות, פידבקים, רשת חברתית, ובא לכם לייצר תוכן ייעודי עבור דף אחד או יותר, כלי הלוגיקה מיועד עבורכם. רק הוסיפו את הווידג'ט הרצוי, הכווינו אותו היישר אל הדף הרצוי (אפשר גם פוסט או קטגוריה), מדריך זריז תמיד תמצאו בלשונית "FAQ" באתר התוספים של וורדפרס, או השאירו תגובה ונשמח לעזור.  

13. Related Posts for Wordpress

related-posts-for-wordpress הכירו את התוסף Related Posts for Wordpress אשר משפר את ביצועי ה- Bounce rate על ידי הצעה לגולשים תוכן איכותי נוסף לקריאה מהאתר שלך. יש מספר מצומצם של תוספים שעושה את הפעולה הזו, אך אף אחד לא זוכה לתהילה כפי שהתוסף הנ"ל זוכה. בזמן שחלק נכבד מהתוספים הדומים הקיימים בשוק משתמשים במשאבים כבדים משרת האחסון שלך ואז מציע תוכן איכותי, התוסף המומלץ הנ"ל ידאג לנושא בזמן שיקטין קריאות שרת ויציג בפעולה מאוד פשוטה תוכן איכותי נוסף לקוראים שלך.  

14. Swifty Bar

swifty-bar התוסף המצויין Swifty Bar משפר את חווית הקריאה וכן מעודד שיתוף ברשתות חברתיות. התוסף יוצר באר בחלק התחתון במצב צף וקבוע כאשר נמצא תמיד באותו מקום גם בעת גלילה. התוסף מציג לאורך כל הגלילה קטגוריה, כותרת וכותב הפוסט, זמן ממוצע לקריאה, שיתוף ברשתות החברתיות, וניווט מהיר אחורה וקדימה בין שאר הפוסטים באתר. התוסף מקבל אחלה תמיכה, מעודכן ברמה שבועית, וניתן לצפות בגרסת הדגמה כאן.  

15. BJ Lazy Load

bj-lazy-load-plugin הכירו את BJ Lazy Load - תוסף אשר יאיץ את ביצועי האתר שלכם! מה שהתוסף עושה זה בעצם לוקח את כל התמונות והמסגרות וטוען אותם "בעצלנות" ובכך גורם לאתר לעבוד מהר יותר! מה זה אומר? בעת גלילה התמונות/מסגרות נחשפות באפקט עמעום מעניין, מה שמשפיע באופן ישיר על חווית הגלישה באתר.   הנכם מוזמנים להגיב ולשאול כל שאלה בנושא. נשמח לעזור.  
תוכן ההודעה
בואו נכיר

בואו נכיר.

פנו אלינו בנושאי אתגרים, פרויקטים, שיפורים או ייעוץ

תודה! ההודעה נשלחה בהצלחה.
אודותינו

נעים להכיר.

סטודיו לשיווק דיגיטלי

שיווק בדיגיטל, מורכב ועשיר. מגוון אפשרויות פרסום ואתגר הניהול גדול. סטודיו דיגיטל בעל אנשי מקצועי רבי תחום ובעלי נסיון רב אשר יעמדו לרשותכם בעת בכדי למקסם את התוצאות במגוון ערוצי הפרסום. כל זאת במעטפת של סטודיו בוטיק דיגיטלי טכנולוגי שחי דיגיטל 24/7 בכדי לתת לכם את הפתרונות הטובים ביותר.

את הסטודיו מוביל גיא לב, בעל ניסיון עשיר בעיצוב, פיתוח ושיווק באינטרנט, משנת 2004. אחראי על הצלחות כמו אתר וואלה טורס, מעריב, הובלת פרויקטים בחברת טויוטה, סלקום, הפניקס ועוד. בעל ידע רב בעולם השיווק, חי ונושם דיגיטל 24/7.

ביחד עם צוות מוביל שגיבשנו, מעניקים ייעוץ שוטף וכן פתרונות טכנולוגים מורכבים ועד ניהול והובלת קמפיינים ברחבי ערוצי הפרסום. בסטודיו שיווק דיגיטלי נוכל להעניק לכם למעשה את כל פתרונות הדיגיטל במקום אחד.